Rendezvényeken fontos szerepet kapnak a reklámtárgyak.
Hagyományosan reklámtárgynak nevezzük mindazokat a
háromdimenziós reklámeszközöket, melyeket ellenérték nélkül terjesztünk a
célcsoport, a vásárlók vagy üzleti partnereink körében. A reklámhatás elérése
érdekében a reklámtárgyakat egyedi, jellemző emblémával látjuk el, ami
típustól, mennyiségtől és minőségtől függően szitázással, tamponnyomással vagy
gravírozással történhet.
A reklámtárgyakat céljuktól függően három csoportba
soroljuk:
Szóróajándék
Kis értékű, nagy mennyiségben (több ezer darab) gyártott,
tömeges terjesztésre szánt tárgyak. Többnyire használati értékkel rendelkeznek,
általában vásárlást segítő akciók, rendezvények, promóciók eseményeihez
kötődnek. (Jellemző példák: toll, öngyújtó, gyufa, hűtőmágnes, nyakpánt,
szilikon karszalag)
Reklámajándék
Közepes értékű, nagy mennyiségben, de nem tömegben készülő
ajándéktárgyak. Jellemzően használati tárgyak, azonban terjesztésük célzottabb
és gyakran kötődik szorosan az értékesítéshez. (Jellemző példák: táska,
termosz, esernyő, póló, baseball sapka)
Reprezentációs ajándék
Nagy értékű, kis példányszámú ajándék, mely szorosabban
kötődik az ajándékozott személyhez. Emblémázása exkluzív vagy nem emblémázott.
10 tipp a megfelelő reklámajándék
kiválasztásához rendezvényeinkhez:
1. A
reklámtárgy álljon összefüggésben az ajándékozó vállalattal (barkács cég -
mérőszalag alakú kulcstartó), és semmiképpen se mondjon ellent a cég imázsának
(fittness terem - öngyújtó).
2. Az ajándéktárgy lehetőség szerint álljon összefüggésben a
megajándékozott szokásaival, tulajdonságával vagy tevékenységével (például
számítástechnikai cég vásárlóinak emblémázott pen drive-ot nyújt át).
3. Az ajándéktárgy különbözzön a már megszokott
szóróanyagoktól.
4. A
reklámajándékon szerepeljen - ne feltűnően - az ajándékozó vállalat cég vagy
márkajelzése.
5. Az ajándék átnyújtása lehetőség szerint személyesen
történjen.
6. Az ajándék legyen nagyvonalú, azonban semmiképp se
hivalkodó.
7. Az ajándékozásra válasszunk megfelelő alkalmat, időpontot
(ünnep, promóció, akció), és lehetőség szerint kísérjük figyelemfelkeltő,
marketing célokat szolgáló levéllel.
8. A
reklámtárgy legyen alkalmas hosszabb időszakon át gyakori használatra.
9. Lehetőség szerint a reklámajándék tárgyak különbözzenek
egymástól, hogy ne kapjon mindenki ugyanolyat, különösen divatcikkek esetében.
10. Az ajándék értéke ne legyen olyan nagy, hogy zavarba
hozza a megajándékozott személyt.
Forrás: www.reklameszkoz.hu
Cégimázsnak megfelelő, széles reklámtárgy kínálattal várja Önt is a Limegift oldala. Legyen szó egy vicces 3D-s kirakóról vagy egy szép tollról, biztos megtalálja a tökéletes reprezentációs ajándékokat. www.limegift.hu
VálaszTörlés